سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجلیل از باشگاه داران شهرستان ایلام

از باشگاه داران شهرستان ایلام که بیشترین همراهی را در زمینه اجرای مصوبات ستاد استانی کرونا داشته اند تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ در ابتدای جلسه کریمی معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان به تمامی حضار خوش آمدگویی گفتند و گزارشی از ابتدای محدودیت‌های اعمال شده کرونا تا امروز ارائه دادند و از تمامی باشگاهدارانی که همراهی کردند تقدیر و تشکر کردند.

سپس از تمامی باشگاهداران حاضر در سالن خواست تا نظرات، پیشنهادات و مشکلات خود را بیان کنند، پس از صحبت‌های حاضرین در جلسه، رستمی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ایلام گزارشی از امار باشگاه‌های متخلف و بازدید‌های به عمل آمده در زمان تعطیلی باشگاه‌ها ارائه دادند.

علی شائی مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام از باشگاهدارانی که بیشترین همراهی و همکاری را در زمینه رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی با ستاد استانی و ملی کرونا داشته اند گفت: همکاری و همراهی مردم لازمه قطع زنجیره کرونا است که باشگاهداران ایلامی در این زمینه همراهی لازم را انجام داده اند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام خاطر نشان شد: بنده و همکارانم تمامی تلاش‌های خود را در خصوص حمایت و پشتیبانی از باشگاه‌ها به کار گرفته ایم و میگیریم و در پایان افزود: امیدواریم که هر چه زودتر از این ویروس منحوس رهایی یابیم و به روز‌های آزاد و شاد ورزش در استان برگردیم.

در پایان این نشست از ۱۵ باشگاه دار ایلامی که در زمینه رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی بیشترین همراهی و همکاری با ستاد استانی کرونا داشته اند تجلیل شد.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.