سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سیر کاهشی بستری‌های کرونایی کاملا ملموس است

رئیس مرکز بهداشت و درمان هرسین گفت : سیر کاهشی بستری‌های کرونایی در بیمارستان شهرستان کاملا ملموس است و انتظار ادامه همکاری مردم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی و اجتناب از دورهمی‌ها را داریم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،سعید حمزه‌ای رئیس مرکز بهداشت و درمان هرسین از کاهش چشمگیر موارد بستری کووید ۱۹ در شهرستان هرسین خبر داد و گفت : وضعیت کرونا در شهرستان بعد از اعمال محدودیت‌ها، خوب است.

او با اشاره به یک سری آمار، گفت : از هشتم تا ۱۵ آذرماه در این مدت هفت روز ۱۸ مورد بستری داشتیم و از ۱۵ تا ۲۲ به ۱۲ بیمار رسیدیم که به طور میانگین روزی ۲ نفر بستری بودند و از ۲۲ تا امروز میانگین روزی یک نفر بستری داشته‌ایم.

رئیس مرکز بهداشت و درمان هرسین ادامه داد: سیر کاهشی بستری‌های کرونایی در بیمارستان شهرستان کاملا ملموس است و انتظار ادامه همکاری مردم در رعایت دستورالعمل های بهداشتی و اجتناب از دورهمی‌ها را داریم.

حمزه‌ای از مردم خواست شب یلدا را به صورت مجازی برگزار کنند و افزود: اگر مردم همکاری لازم را داشته باشند از پیش فرضی که وزارت بهداشت برای آخر دی ماه پیش‌بینی کرده جلوگیری خواهد شد، شب یلدا برای رعایت توصیه‌های بهداشتی خیلی مهم است

او با تشکر از شهروندان در راستای رعایت دستورالعمل های بهداشتی و محدودیت‌های اعمال شده، گفت: در شهرستان هرسین اتوبوس برای حمل و نقل بین شهری و داخل شهری ندارد، حمل نقل با استفاده از تاکسی است که الحمدالله بالای ۸۰ درصد رعایت را در حمل و نقل تاکسیرانی داریم .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.