رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : در دنیای حاضر با پیچیدگی‌ها و فرآیند‌های درهم تنیده، بدون برنامه ریزی کاربردی، عملگرا و مبتنی بر واقعیت‌های جامعه نمی‌توان راه به جایی برد .

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مرادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : در دنیای حاضر با پیچیدگی‌ها و فرآیند‌های درهم تنیده، بدون برنامه ریزی کاربردی، عملگرا و مبتنی بر واقعیت‌های جامعه نمی‌توان راه به جایی برد و یا سرعت لازم را برای انجام وظایف، متناسب با شتاب سایر ارکان جامعه به دست آورد.

او گفت : همکاران عزیز من در مجموعه بزرگ دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی کرمانشاه ثابت کرده اند که همواره با اهتمام جدی به تحقق اهداف سازمانی پرداخته و حتی فراتر از وظایف خود برای سلامت مردم استان کوشیده اند.

مرادی افزود : اعلام دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه به عنوان "دانشگاه سرآمد کشور" برای دومین سال متوالی، نشانگر این همت، مسئولیت پذیری قابل تحسین شما، پایبندی مجموعه به برنامه‌ها و توجه به فعالیت‌های کاربردی و اثرگذار است.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۳۵ ۲۴ آذر ۱۳۹۹
درود برشما وهمه کادر پژشگی وپرستاری کرمانشاه ان شاالله همیشه سرآمد علمی کشور باشید .
Iran (Islamic Republic of)
مسعود باباخانی
۰۹:۵۳ ۲۳ آذر ۱۳۹۹
من معلم هستم و چند روزی از بستر بیماری کرونا بلند شدم. ضمن تبریک به مجموعه نظام پزشکی و پرستاران عزیز کرمانشاهی کمال تشکر از این عزیزان را دارم،خصوصا کادر درمان بیمارستان گلستان که شبانه روز خلاقانه در حال فعالیت هستند. خدا قوت