سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۲۵ هزار مورد بازرسی از واحد‌های صنفی بروجرد انجام شد

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا کنون ۲۵ هزار مورد بازرسی توسط تیم‌های مشترک با سایر دستگاه‌ها از واحد‌های صنفی شهرستان انجام شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان،حمید آزادبخت،رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد اظهار داشت: حمایت و همکاری همه جانبه و نقش آفرینی‌های جامعه‌ی بزرگ اصناف در جنگ و مبارزه با کرونا و شرایط سخت اقتصادی کنونی برکسی پوشیده نبوده و جای تقدیر دارد.

او افزود: در روز‌های پایانی سال گذشته، پدیده ویروس کرونا، تبعات اقتصادی بسیاری را از آن جمله کاهش درآمدها، عدم توانایی در پرداخت اقساط و اجاره بها، افزایش هزینه‌های تولید و توزیع برای این قشر زحمتکش و پرتلاش به بار آورد.

او بیان کرد: واحد‌های صنفی بسیاری در این راستا همکاری لازم را با ستاد مقابله با کرونا کردند که با تعامل و همکاری‌های ارزشمند خود ضرر و زیان‌های تعطیلی واحد‌های صنفی را به جان خریده، به یاری هموطنان شان شتافته و با نظام سلامت کشور برای کنترل این بیماری همراهی دلسوزانه داشته اند.

همکاری خودجوش اصناف بروجرد در موج سوم کرونا را بسیار قابل تقدیر دانست و تاکید کرد: خط تولید هفت واحد صنعتی و کارگاهی این شهرستان در راستای مقابله با ویروس کرونا و حفظ سلامت شهروندان تغییر کرد

آزادبخت اظهار داشت: باتوجه به تعطیلی مقطعی اصناف و مشاغل به دلیل شیوع کرونا، توزیع کالا‌های ضروری به نرخ دولتی بیشتر مورد توجه قرار گرفته و ۲ هزار و ۵۰۰ تن انواع کالای اساسی همزمان با آغاز شیوع کرونا تاکنون به منظور تنظیم بازار این شهرستان توزیع شده است.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.