سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: ۵۰ تن گوشت مرغ منجمد بین فروشگاه‌های زنجیره‌ای استان توزیع شد و طی هفته جاری با توجه به افزایش تقاضای مردم برای شب یلدا به قیمت مصوب عرضه می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان، بختیار رازانی،سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان روز یکشنبه در جلسه هماهنگی تشدید نظارت بر کالا‌های شب یلدا در لرستان اظهار داشت: ستاد تنظیم بازار برای رفاه حال مردم و تامین مواد پروتئینی، این میزان گوشت مرغ را از سوی معاونت بازرگانی صمت لرستان تامین و در فروشگاه‌های زنجیره‌ای توزیع کرده است.

او با بیان اینکه نظارت و بازرسی از فروشگاه‌های توزیع کننده در اولویت برنامه‌های صمت لرستان قرار داردافزود: همچنین توزیع روغن جامد یکی دیگر از برنامه‌های سازمان در هفته جاری برای تامین نیاز مردم است که نظارت بر عرضه آن با همراهی و همکاری بیشتر همیاران بازرس بسیجی در دستور کار قرار گرفته است.

او گفت: نظارت بر توزیع کالا‌های اولویت دار شب یلدا همچون میوه، تره بار، شیرینی، آجیل و اقلام پروتئینی مانند گوشت قرمز و مرغ تشدید می‌شود.

رازانی ادامه داد: در راستای تشدید بازرسی و نظارت بر بازار شب یلدا دستگاه‌های نظارتی همچون تعزیرات حکومتی، اداره بازرسی سازمان صمت، اتاق اصناف و سازمان جهاد کشاورزی مشارکت و همکاری جدی دارند.

او تصریح کرد: کار نظارت بازار در گشت‌های مشترک صبح و عصر انجام و از مردم نیز درخواست می‌شود در صورت مشاهده هرگونه تخلف واحد‌های صنفی، مراتب را با شماره تلفن ۱۲۴ ستاد خبری سازمان صمت در میان بگذارند.

طرح نظارتی ویژه شب یلدا از امروز یکشنبه ۲۳ آذرماه در بازار لرستان آغاز شد و تا پایان آذرماه ادامه دارد.

۵۱ هزار واحد صنفی در لرستان فعالیت دارد که سهم خرم‌آباد از این تعداد ۱۷ هزار واحد است.

میزان تولید و مصرف گوشت مرغ در لرستان به ترتیب بیش از ۷۰ و ۵۰ هزار تن است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.