سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان:

شهروندان در شب یلدا از دورهمی های خانوادگی پرهیز کنند

آرش یلالی گفت: ازشهروندان عزیز خواهشمندیم در شب یلدا از دورهمی های خانوادگی پرهیز کنند و آن را به صورت مجازی برگزار کنند.

آرش یلالی معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،با اشاره به وضعیت نارنجی این شهرستان از لحاظ بیماری کرونا گفت: برای خروج آبادان از این وضعیت نیاز است محدودیت های تردد و رعایت دستورالعمل های بهداشتی در مراکز ،اماکن و ادارات را بیشتر کنیم.

او با اشاره به نزدیک شدن به شب یلدا تصریح کرد:شهروندان دقت بیشتری بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی داشته باشند.

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان تصریح کرد: ازشهروندان عزیز خواهشمندیم در شب یلدا از دورهمی های خانوادگی پرهیز کنند و آن را به صورت مجازی برگزار کنند تا شاهد کنترل بیماری ویروس کرونا در  منطقه باشیم.

یلالی اضافه کرد: بیش از ۵۰ درصد ابتلای مردم به ویروس کرونا بر اثر دورهمی‌های خانوادگی اتفاق افتاده است.

او افزود: شهروندان می‌توانند با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی که همان استفاده از ماسک، شست و شوی مرتب دست‌ها و فاصله گذاری اجتماعی است در کنترل ویروس کرونا به کادر درمان کمک کنند.

بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی طالقانی آبادان که در هشت سال دفاع مقدس نقش مهمی در درمان مجروحان داشت امروز به خط مقدم جنگ با ویروس کرونا در جنوب غرب خوزستان تبدیل شده است.

کادر درمانی این بیمارستان شبانه روز به صورت خالصانه به بیماران کرونایی شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان خدمات درمانی ارائه می‌کنند.

۶۰۷ هزار نفر از خدمات ۳۰مرکز شهری، ۱۸مرکز روستایی، ۱۳۲ خانه بهداشت و ۱۲ پایگاه سلامت در شهرستان‌های زیرمجموعه دانشکده علوم پزشکی آبادان شامل آبادان، خرمشهر و شادگان بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.