معاون درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان از شهروندان خواست برای کنترل ویروس کرونا در جنوب غرب خوزستان تمامی دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند.

هوشان شریعتی، معاون درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،گفت: از دو روز پیش آمار مراجعان سرپایی مبتلا به ویروس کرونا به مراکز درمانی در جنوب غرب خوزستان افزایش پیدا کرده است که این امر نوید خطری در آینده برای منطقه است.

او افزود:افرادی که مشکلات سیستم ایمنی و زمینه ای دارند در معرض درگیری شدید ریوی هستند و با توجه به اینکه این دسته از افراد مشکلات قلب ، کلیوی یا سایر ارگان های درونی بدن را دارند اگر دچار نوع شدید بیماری کرونا شوند آمار فوت آنها بالا خواهد بود.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان تصریح کرد: به شهروندان عزیز توصیه می کنم تمامی دستورالعمل های بهداشتی که همان استفاده از ماسک، فاصله گذاری اجتماعی و شست و شوی مرتب دست ها است را رعایت کنند .

شریعتی اضافه کرد: در بیمارستان‌های جنوب غرب خوزستان تقریبا ۵۰ درصد از آمار بیماران بستری در بخش مراقبت‌های ویژه و ۵۰ درصد نیز شرایط عادی را دارند.

او گفت: شهروندان از دورهمی‌های خانوادگی اجتناب کنند، زیرا این امر در کنترل بیماری کرونا بسیار موثر است.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.