سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آماده سازی ۲۵ پایگاه امدادونجات کرمان برای طرح زمستانه

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان در مراسم افتتاحیه طرح ملی امدادونجات زمستانه از آمادگی بیش از ۴۵۰ نجاتگر این جمعیت در ۲۵ پایگاه موقت و دائم در سراسر استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،  رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان، گفت: امسال بیش از ۴۵۰ نجاتگر و امدادگر در جاده‌های پرتردد و پرخطر استان با ارائه خدمات امدادونجات، کمک‌های اولیه و خدمات اجتماعی برای تسکین آلام آسیب دیدگان در قالب طرح ملی امدادونجات زمستانه به هموطنان خدمت رسانی می‌کنند.

او افزایش آمادگی و توان نیرو‌های امدادی برای ارائه خدمات و پاسخگویی مطلوب و سریع به حوادث و سوانح احتمالی را در ایام زمستان از اهداف مهم این طرح معرفی کرد و افزود: جمعیت هلال احمر استان کرمان نیز با آمادگی کامل در ۲۵ پست موقت و دائم در محور‌های مواصلاتی و کوهستانی در سطح استان آماده خدمت رسانی به مصدومان و آسیب دیدگان احتمالی است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان، بیان کرد: همچنین امدادهوایی و تیم واکنش سریع در مرکز استان نیز در طول این ایام به صورت آماده باش هستند.

او عنوان کرد: پیش بینی و پیشگیری حداکثری از بروز آسیب‌های احتمالی فصلی و بیماری کرونا، ارتقای توان عملیاتی جمعیت هلال احمر در پاسخگویی به سوانح طبیعی و انسانی، هماهنگی و همکاری با تمامی سازمان‌ها و دستگاه‌های همکار درون و برون سازمانی از دیگر اهداف اجرای این طرح است.

فلاح با اشاره به اینکه طرح امدادونجات زمستانه از ۲۰ آذر تا ۲۰ اسفند ماه اجرا می‌شود، تصریح کرد: این طرح با بکارگیری خودرو‌های امدادی همچون آمبولانس، خودروی نجات، تجهیزات و نیرو‌های عملیاتی در جاده‌های پرتردد و مبادی ورودی شهر‌ها به منظور اجرای سریع عملیات‌های نجات و امدادرسانی در حوادث جاده‌ای و سایر حوادث احتمالی در محدوه عملیاتی پایگاه‌ها و پست‌ها اجرا می‌شود.

او تصریح کرد: شماره تلفن ۱۱۲ مرکز پیام جمعیت هلال احمر به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به هرگونه حوادث و سوانح است.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.