سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون استاندار:

امنیت کامل در لرستان برقرار است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: حضور قدرتمند و منسجم نیرو‌های مسلح موجب برقراری امنیت کامل در استان شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان،محمود ثمینی،معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان روز یکشنبه در رزمایش ترافیکی طرح زمستانی جاده‌های استان اظهار داشت: اقدامات عواملی که برای ایجاد امنیت و حفظ آسایش و آرامش مردم تلاش می‌کنند ارزشمند است.

او با بیان اینکه سلامت و امنیت ۲ نعمت بزرگ هستند افزود: تمامی نیرو‌های مسلح در سطوح مختلف برای حفظ امنیت و آسایش مردم در تلاش هستند که در این راستا سایر دستگاه‌های اجرایی مانند هلال احمر، اورژانس، آتش‌نشانی و راهداری نیز فعالیت شبانه روزی دارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان ادامه داد: تمامی این نیرو‌ها هنگام بروز حوادث در کنار یکدیگر برای حفظ آرامش روحی مردم تلاش می‌کنند و در سیل ۹۸ از خودگذشتگی نشان دادند.

ثمینی گفت: امیدواریم اجرای طرح زمستانی و اعزام نیرو‌ها به سخت‌ترین نقاط جاده‌ای لرستان، کاهش تلفات و خسارات جانی و مالی را به همراه داشته باشد.

باتوجه به شروع فصل سرما، ۳۲۶ راهدار در قالب ۴۰ تیم و با ۱۶۷ دستگاه ماشین آلات سبک سنگین و نیمه سنگین در جاده‌های لرستان مستقر هستند و محور‌های آسیب دیده مانند خرم آباد - پلدختر با حساسیت بیشتری مدیریت می‌شود.

۲۵ هزار تن شن و نمک امسال برای یخ زدایی جاده‌های استان استفاده خواهد شد.

طول راه‌های لرستان حدود هشت هزار کیلومتر است.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.