مدیر کل کمیته امداد لرستان گفت: ۱۲۰۰ خانوار تحت پوشش کمیته امداد از انشعابات رایگان گاز بهره مند می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان،جاسم محمدی فارسانی،مدیر کل کمیته امداد لرستان اظهار داشت: در بخش‌های مختلف، کمیته امداد خدماتی را به مددجویان ارائه می‌دهد که در بخش مسکن، درمان، جهیزیه، دانش آموزی، دانشجویی و سایر بخش‌ها این خدمات ارائه می‌شود.

او افزود: در بخش مسکن، تلاش برای داشتن سرپناه برای خانوار‌های تحت پوشش مد نظر قرار دارد که در کنار آن سایر خدمات مانند انشعابات برق، آب و گاز به صورت رایگان در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد.

مدیر کل کمیته امداد لرستان تصریح کرد: در همین راستا با همکاری استانداری لرستان منازل مددجویانی که فاقد لوله کشی گاز هستند در دستور کار قرار گرفته و برای هزار و ۲۰۰ منزل در استان لوله کشی گاز صورت می‌گیرد.

محمدی فارسانی عنوان کرد: برای هر منزل مسکونی بالغ بر شش میلیون تومان هزینه می‌شود که نیمی از هزینه توسط استانداری و نیمی از طرف منابع کمیته امداد برای لوله کشی گاز مددجویان هزینه خواهد شد.

او بیان کرد: این خدمات به صورت کاملا رایگان در اختیار مددجویان قرار می‌گیرد و تلاش می‌شود تا با برنامه ریزی بتوانیم در راستای رفع مشکلات مددجویان اقدام نماییم.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.