سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نقش محوری رسانه ملی در عرصه فرهنگ

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اثرگذاری شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی رسانه ملی در سطح منطقه، بر تقویت زیرساخت‌های فنی صداوسیما در استان تأکید کرد و گفت: مسئولیت متولیان حوزه فرهنگ بویژه صداوسیما در مقطع کنونی سنگین‌تر از هر زمان دیگری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،دکتر محمدرضا پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی  با اشاره به هجمه‌های دشمنان علیه فرهنگ و باور‌های مردم  گفت:امروز فرهنگ کشور آماج حملات دشمنان است و مسئولیت همه متولیان حوزه فرهنگ سنگین‌تر از هر زمان دیگری است.

اوافزود: صداوسیما در این عرصه نقش محوری و اساسی دارد و با توجه به اثرگذاری شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی در سطح منطقه، تقویت زیرساخت‌های فنی آن ضروری است.

 اوبا اشاره به گسترش استفاده از فضای مجازی در میان مردم و خانواده‌ها، گفت: آموزش و فرهنگ‌سازی یکی از اقدامات اساسی است که اگر توجه کافی به آن صورت نگیرد، شاهد آسیب‌های متعددی خواهیم بود.

استاندار آذربایجان شرقی کاهش چشمگیر آمار‌های مربوط به کرونا در استان را مرهون همراهی مردم و اقشار مختلف جامعه دانست و گفت: بخش قابل توجهی از این موفقیت، مرهون تلاش‌های صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی در اقناع مردم و فرهنگ‌سازی در بین خانواده‌هاست.

پورمحمدی همچنین با اشاره به نقش تبریز و آذربایجان در مقاطع حساس تاریخی کشورمان، بر همکاری و تعامل همه دستگاه‌ها با صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی برای معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان تأکید و حمایت همه‌جانبه مدیریت ارشد استان از برنامه‌های رسانه ملی در استان را اعلام کرد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.