سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزون‌بر یک میلیارد ریال بسته معیشتی در سیستان و بلوچستان توزیع شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: ۸۳۳ بسته معیشتی به ارزش یک میلیارد و ۹۲۳ میلیون ریال در چند روز اخیر توسط این جمعیت بین نیازمندان آسیب دیده از کرونا استان توزیع شد.

علیرضا میر بهاالدین مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  اظهارداشت:۸۳۳ بسته معیشتی به ارزش یک میلیارد و ۹۲۳ میلیون ریال در چند روز اخیر توسط این جمعیت بین نیازمندان آسیب دیده از کرونا استان توزیع شد.

او افزود: همچنین در این مدت ۱۰۰ تخته پتو، ۳۳ دستگاه بخاری برقی و ۲۵۰ عدد ماسک در کنار سبدهای معیشتی بین نیازمندان استان توزیع شد.

او از آموزش ۳۷۰ نفر از شهروندان شهرستان‌های زاهدان و سیب و سوران در قالب طرح حمایتی آموزشی خبر داد و افزود: در این دوره مباحثی نظیر آمادگی در برابر مخاطرات و کمک‌های اولیه آموزش داده شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: در جریان مبارزه و کنترل همه گیری ویروس کرونا جمعیت هلال احمر از ابتدا تاکنون همکاری‌های تنگاتنگی با حوزه بهداشت و درمان استان داشته‌ که حضور نیروهای جوان و داوطلب هلال احمر برای تب سنجی و آموزش مسافران در مبادی وردی - خروجی شهرها را می‌توان یکی از این همکاری‌هایی موثر عنوان کرد.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.