سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اخباری: به بازیکنانم تبریک می‌گویم/ از همین حالا به بازی مقابل سایپا فکر می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی پس از شکست مقابل تراکتور در نشست خبری توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد سعید اخباری سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل تراکتور اظهار داشت: به تیم تراکتور بابت این سه امتیاز تبریک می‌گویم. به بازیکنان خودمان هم تبريک می‌گویم که بعد از باخت هفته گذشته توانستند برگردند. کمترین حق ما در این بازی تساوی بود. این باخت چیزی از ارزش‌های ما کم نمی‌کند. تعداد بالای موقعیت‌ها برای یک تیم امتیاز نمی‌شود. باید بیشتر وقت بگذاریم تا امتیازات بیشتری جمع کنیم.

او افزود: با توجه به شرایط بازی فکر می‌کنم همه اذعان دارند که موقعیت های ما بیشتر از تراکتور بود. در وقت کوتاهی که داشتیم و با ۳ جلسه تمرین، نمی‌شد کارهای خیلی متفاوت تاکتیکی انجام داد.

مقداری روی حفظ توپ کار کردیم. قطعا خیلی بیشتر نسبت به بازی‌های قبلی در این زمینه موفق بودیم. از نظر روحی بازیکنان خیلی خوبی داریم. اگر بخواهم اسم ببرم از درون دروازه امین رضایی تا پیمان بابایی باید اسم ببرم. تک تک آن‌ها فوق‌العاده بودند. ۱۱ نفر ابتدایی ما عالی کار کردند. بازیکنان تعویضی ما باید تمرکز بیشتری می‌گذاشتند. تیم ما شایستگی دریافت گلی که دقیقه ۹۳ خوردیم را نداشت.  

اخباری گفت: کاملا با برنامه بازی کردیم. نقاط قوت تراکتور را از کار انداخته بودیم. می‌دانستیم بازیکنان بزرگی دارد که ممکن است در یک لحظه بازی را تغییر بدهند. اما از نظر انگیزشی و روانی تیم ما کاملا آماده این بازی بود. بازیکنان ما هرچه داشتند گذاشتند. از تک تکشان ممنونم. امیدوارم به آنچه که شایسته‌اش هستند برسند. شایستگی کسب امتیازات بیشتر دارند. مطمئن باشید این تیم با سبک و ساختاری که فوتبال بازی می‌کند و رو به پیشرفت است، در لیگ برتر می‌ماند.

سرمربی ماشین سازی افزود: ۱۲ سال است که مربیگری و تحقیق در فوتبال را انجام دادم. جنس فوتبال را شناختم. این بازی که بچه‌های ما امروز انجام دادند را همینطور ادامه بدهند، شک نکنید به راحتی این تیم رتبه‌های خوب جدول را می‌گیرد. فقط نیازشان یک سه امتیاز اولیه است. بعد از آن روی روال خودش می‌افتد. این مسئله قاعدتا تاثیرگذار است، اما چیزی متوجه بازیکنان نیست. مشکل از من است که به عنوان راس هرم این مسئولیت به من سپرده شده، سعی می‌کنم بیشتر کار کنم و وقت بگذارم تا این مشکل را هم برطرف کنیم.  

او تصریح کرد: به بازیکنانمان هم گفتم ناراحت نباشند و سرشان را بالا بگیرند. کار من دقيقا از همين حالا و پس از پايان بازی شروع شده است و از همین لحظه شروع به دیدن بازی خودمان و آنالیز تیم سایپا که هفته آینده با آن بازی داریم و طراحی تمرین برای هر بازیکن، می‌کنم.


بيشتر بخوانيد


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.