سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور در مجلس:

خانه‌های خالی علاوه بر مالیات جریمه هم دارند

آصفری گفت: طبق مصوبه مجلس صاحبان خانه‌های خالی باید علاوه بر مالیات جریمه هم بپردازند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، آصفری نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور مجلس و نماینده مردم اراک کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مصوبه مالیات بر خانه‌های خالی گفت: برج سازان بدانند برای منازل خالی ساخته شده باید هم مالیات باید بپردازند و هم جریمه خواهند شد.

آصفری افزود: طبق مصوبه راهبردی مجلس آمریکا فقط دو ماه فرصت دارد که بند‌های برجام را بپذیرد و تحریم‌ها را بردارد و مطابق مصوبه مجلس و فرمایشات رهبر معظم انقلاب، دولت موظف شده اقدامات راهبردی را اجرایی کند.

او با اشاره به اصلاح بودجه سال ۹۹ اضافه کرد: ۳۰ هزار میلیارد تومان از ردیف‌های مختلف در اختیار دولت قرار گرفته تا به دهک‌های ۱یک تا ششم نفر ۶۰ تا ۱۲۰ هزار تومان پرداخت شود.

نماینده مردم اراک کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از طولانی شدن پروژه عمرانی شهر اراک از جمله بیمارستان ولیعصر انتقاد کرد و گفت: نبود نظارت و برنامه‌ریزی باعث طولانی شدن این پروژه‌ها شده و همه باید در این راستا به ویژه مسئولان اجرایی استان برای اتمام آن تلاش کنند.

او در خصوص دفتر بازنشستگان نفت در استان مرکزی هم گفت: به جد پیگیر این موضوع هستیم و وزیر نفت وعده داده دفتر بازنشستگان استان مرکزی از کرمانشاه جدا شود و زیر نظر تهران فعالیت کنند اگر چه راضی به این امر هم نیستیم و به دنبال مستقل شدن دفتر استان مرکزی خواهیم بود.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.