سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بودجه تحول آفرین سیستان و بلوچستان در سال ۱۴۰۰

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان این مطلب گفت: بخش‌های آب، راه و توسعه روستایی از اولویتهاست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مهردادعرب رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گفت:  مجموع اعتبارات استان در سال ۱۴۰۰ به ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان می‌رسد که در مقایسه با ۲ هزار و ۵۵ میلیارد تومان سال ۹۹، از افزایش ۷۲ درصدی حکایت دارد.

او همچنین افزود: در اعتبارات استانی ۵ هزار و ۴۴۰ میلیارد تومانی استان‌های کشور با ۵۷۱ میلیارد تومان سهم نخست و در اعتبارات متوازن هم از ۲۸ هزار میلیارد تومان ۲ هزار و ۳۴۸ میلیارد تومان بوده که باز سهم سهم نخست کشوری به ما اختصاص یافته است.

رییس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان با اشاره به تقسیم و تخصیص اعتبارات استان بر اساس اولویت‌های مطالعات آمایش سرزمین افزود بخش‌های آب، راه، توسعه روستایی از اولویت‌ها است.

او ادامه داد بر این اساس با تلاش نمایندگان استان نیز بودجه ردیف متفرقه برای استان پس از چند سال احیا شد و در برنامه هفتم توسعه کشور در توسعه زیرساخت‌های استان و سواحل مکران هزینه می‌شود.

مهرداد عرب اظهار کرد: در بودجه ۱۴۰۰ استان سهم ویژه‌ای از ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار توسعه زیرساخت‌های آموزش مجازی مناطق محروم به استان سیستان و بلوچستان اختصاص می‌یابد.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.