سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو شورای شهر تهران تأکید کرد؛

لزوم توجه به وضعیت نگهداشت خانه پدری جلال آل احمد

فراهانی گفت: خانه پدری جلال آل احمد پاتوق معتادان متجاهر شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مجید فراهانی عضو شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود در دویست و پنجاه و پنجمین جلسه علنی شورای شهر تهران که امروز (یکشنبه ۲۳ آذر ماه) برگزار شد، اظهار کرد: مدتی است خانه پدری جلال آل احمد خوابگاه معتادان متجاهر شده است و تذکری در این باره به وزیر میراث فرهنگی و گردشگری ارائه می‌دهم.

عضو شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه حفظ میراث فرهنگی از وظایف مهم مدیران ملی و محلی است، ادامه داد: خانه پدری جلال آل احمد یکی از خانه‌های میراث فرهنگی در محله سنگلچ تهران است که سال‌ها قبل توسط سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری وقت تملک شد، اما افسوس که پاتوق کارتن خواب‌ها شده است.

فراهانی تصریح کرد: خانه‌ای که قرار بود به عنوان خانه باستان شناسان ایران باشد امروز به گونه‌ای تبدیل شده که معتادان آن را تخریب و آن جا را مملو از زباله کرده‌اند.


بیشتر بخوانید


عضو شورای شهر تهران افزود: به وزیر گردشگری و میراث فرهنگی تذکر می‌دهم و از شهردار محترم تهران می‌خواهم ضمن مذاکره با وزیر میراث فرهنگی و گردشگری زمینه را برای خرید، حفظ و نگهداری و بازسازی این بنای فاخر به عمل آورده تا بتوان آن را به نسل آینده تحویل دهیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.