سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اخذ ۴۸ سند مالکیت تفکیکی در توسعه شرقی شهرک صنعتی کاسپین

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: برای جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی و حمایت از تولید و تسریع در واگذاری، ۴۸ سند تفکیکی در توسعه شرقی شهرک صنعتی کاسپین اخذ شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حمیدرضا خانپور مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گفت: به منظور جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی و حمایت از تولید اسناد تفکیکی ۱۰۸ هکتار از اراضی توسعه شرقی شهرک صنعتی کاسپین به تعداد ۴۸ سند تفکیکی آماده واگذاری به واحد‌های تولیدی و صنعتی است.

وی افزود: با توجه به اینکه واحد‌های صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی برای انجام معاملات رسمی، جذب سرمایه گذار و واگذاری سهام، به شرکای اقتصادی و تسهیلات ارزی نیاز مبرم به سند تفکیکی مالکیت داشته و با تشکیل پرونده‌های متعدد حقوقی و با مساعدت دستگاه‌های ذیربط سند مالکیت بخشی از این شهرک صنعتی جهت صدور و واگذاری برای واحد‌های تولیدی بهره بردار آماده شده است.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گفت: واحد‌های تولیدی که موفق به اخذ پروانه‌های ساختمان و بهره برداری می‌شوند، می‌توانند با مراجعه به دفتر شرکت شهرک‌های صنعتی استان برای دریافت سند تفکیکی تک برگی اقدام کنند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.