سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش ۱۰ درصدی مصرف گاز در هشت ماهه سپری شده از سال

مدیر عامل شرکت گاز استان کرمانشاه، از افزایش ۱۰ درصدی مصرف گاز در هشت ماهه سپری شده از سال جاری در مقایسه با مدت مشابه پارسال خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سیروس شهبازی مدیر عامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت : در استان کرمانشاه در حال حاضر حدود ۶۰۶ مشترک و مصرف کننده گاز طبیعی در بخش‌های مختلف خانگی، تجاری و صنعتی داریم.

او مصرف روزانه گاز طبیعی استان را حدود ۱۳ میلیون مترمکعب اعلام کرد و گفت : طی هشت ماه سپری شده از سال‌جاری حدود ۳ میلیارد مترمکعب گاز در استان مصرف شده که ۵۰ درصد از این میزان در بخش نیروگاهی برای تامین بوده و ۲۰ درصد در بخش سی. ان. جی‌ها و ۳۰ درصد مابقی هم در بخش خانگی بوده است.

مدیر عامل شرکت گاز استان کرمانشاه از افزایش ۱۰ درصدی مصرف گاز در هشت ماهه سپری شده از سال جاری در مقایسه با مدت مشابه پارسال خبر داد و افزود: معمولا در فصل سرما مصرف گاز در استان افزایش چشمگیری می‌یابد، بنابراین اگر مردم در مصرف صرفه‌جویی نکنند امکان دارد برخی از مشترکان با افزایش برودت هوا دچار مشکل شوند.

او با تاکید بر مصرف بهینه گاز و همچنین رعایت نکات ایمنی، گفت: هیأت وزیران به منظور تشویق مشترکان در راستای مصرف بهینه بخشنامه‌ای صادر کرده که به موجب آن مشترکانی که نسبت به پارسال ۱۰ درصد کمتر مصرف کنند مشمول تخفیف ۱۵ درصدی پرداختی گازب‌ها می‌شوند .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.