سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعلام آمادگی ۵۳ گروه نمایشی برای شرکت در جشنواره تئاتر خوزستان

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: ۵۳ گروه نمایشی از سراسر استان در سایت جشنواره تئاتر ثبت نام و برای تولید اعلام آمادگی کردند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ناصر آریایی نیا معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: سی و دومین جشنواره تئاتر خوزستان از یکم تا چهارم دی ماه ۱۳۹۹ به صورت مجازی در برگزار می‌شود که  ۵۳ گروه نمایشی از سراسر استان در سایت جشنواره ثبت نام و برای تولید اعلام آمادگی کردند.

او ضمن قدردانی از هنرمندانی که در این شرایط بیماری کرونا با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی اقدام به تولید تئاتر کردند، افزود: ارسال فیلم آثار نمایشی از سوی گروه‌های نمایشی به دبیرخانه جشنواره انجام شد که آنها با کمک هیئت انتخاب مورد بازبینی قرار می‌گیرند.

آریایی نیا با بیان اینکه آثار نهایی منتخب به دبیرخانه سی و دومین جشنواره تئاتر استان معرفی می‌شوند، تصریح کرد: اجرا‌های سی و دومین جشنواره تئاتر به صورت مجازی است و امکان دیدن تمامی آثار راه یافته، نقد آثار و تمامی مطالب مربوط به جشنواره برای  مخاطبان به صورت مجازی مهیا است.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ادامه داد: در پایان جشنواره، ۲ اثر بر اساس رای هیئت داوران به دبیرخانه سی و نهمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.