سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه اندازی سامانه حمایت از پایان نامه های دانشجویی

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری یزد از راه اندازی سامانه حمایت از پایان نامه های دانشجویی به منظور اجرای پروژه‌های مورد نیاز شهرداری خبر داد.

مجید بیکی، معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری یزد در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،گفت: با توجه به بارگذاری سامانه حمایت از پایان نامه دانشجویی در سایت شهرداری،  دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و دکتری در صورتی که تمایل داشته باشند تا پایان نامه‌های آن‌ها مورد حمایت شهرداری قرار گیرد می‌توانند پروپوزال نهایی خود را به آدرس اینترنتی https://www.yazd.ir تب خدمات الکترونیک ثبت نمایند.

او افزود: بدین منظور موضوعات مرتبط با مسائل و مشکلات شهر و شهرداری به صورت فراخوان در سامانه مذکور نمایش داده شده و دانشجویان براساس رشته تخصصی خود می‌توانند موضوع مرتبط را انتخاب کرده و سپس نسبت به تنظیم پروپوزال خود اقدام نمایند.

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری یزد ادامه داد: اعتقاد شهرداری یزد بر این است که انجام طرح‌های پژوهشی و پایان نامه‌های دانشجویی کاربردی می‌تواند در زمینه‌های مختلف اعم از جلوگیری از اتلاف منابع، کاهش هزینه ها، جلب رضایت بیشتر ذی نفعان، سرعت بخشی به خدمات رسانی به شهروندان و همچنین بهبود شگرف در فرهنگ سازمانی و رضایتمندی شهروندان مفید باشد.

بیکی ادامه داد: دانشجویان باید برای ورود به سامانه در قسمت ثبت نام اطلاعات خود را به صورت کامل وارد کنند.

انتهای پیام/‌ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.