سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس:

کشور توانایی رهایی از اقتصاد تک محصولی را دارد

سید مسعود خاتمی گفت: ما باید باور کنیم مملکت هم نیروی انسانی لایق و هم منابع برای رهایی از این اقتصاد تک محصولی دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سید مسعود خاتمی نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دلیل شکاف مالی در بین مردم این است که متاسفانه تاکنون برنامه مدونی برای اقتصاد اسلامی نداشتیم و در سیستم مدیریتی ما گاهی انسان‌هایی بودند که اصول انقلاب را زیر سوال می‌بردند.

او با اشاره به زیاد شدن فاصله فقیر و غنی در کشور و تعارض آن با اهداف انقلاب بیان کرد: گاهی می‌بینیم به فاصله چند کیلومتر در تهران افرادی سوار ماشین‌های چند میلیاردی و آن سوتر افرادی به نان شب محتاج هستند.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امام (ره) از روز اول پرچم انقلاب را با هدف مقابله با آمریکا برافراشت تصریح کرد: اگر قبول کنیم که کدخدا آمریکا است، پس او نیز به ما به چشم رعیت نگاه می‌کند، در این صورت باید مذاکره ارباب رعیتی را بپذیریم.

او با اشاره به این نکته که راهی جز عبور از این گردنه نداریم خاطرنشان کرد: تجربه گذشته باید در خدمت راه آینده باشد.

خاتمی با تاکید بر لزوم خودباوری و توجه به داشته‌های خود گفت: باید باور کنیم کشور پتانسیل‌های زیادی دارد که باید از حالت بالقوه بالفعل تبدیل شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان با بیان اینکه ۴ درصد منابع دنیا در کشور ما است، ولی از آن استفاده درست نشده است، گفت: کشور معادنی دارد همچون فولاد مبارکه که اگر درست اداره شود می‌تواند جایگزین مناسبی برای نفت باشد.

او افزود: ما باید باور کنیم مملکت هم نیروی انسانی لایق و هم منابع برای رهایی از این اقتصاد تک محصولی دارد.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.