سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار زاهدان:

منع تردد شبانه در زاهدان ادامه دارد

نخعی گفت: بسیاری از محدودیت‌های کرونایی از جمله تعطیلی اصناف گروه‌های ۳ و۴ و همچنین منع تردد شبانه از ساعت ۲۱ الی۴ صبح همچنان در وضعیت نارنجی ادامه دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، ابوذر مهدی نخعی فرماندار زاهدان اظهار داشت: از ابتدای آذر ماه محدودیت‌های هوشمند کرونایی همزمان با سراسر کشور در زاهدان نیز اجرا شد که خوشبختانه همکاری مردم و بخصوص بازاریان و اصناف باعث شد که بر اساس آخرین آمار اعلام شده از جانب مسئولان حوزه بهداشت و درمان شرایط این شهرستان از قرمز به نارنجی تغییر رنگ پیدا کند.

او ادامه داد: رعایت و دقت در اجرای شیوه نامه های بهداشتی همچنان توسط مردم امری ضروری است، زیرا با رعایت نکردن موازین بهداشتی امکان دارد دوباره وضعیت زاهدان از نظر میزان ابتلاء و فوت ناشی از بیماری کرونا به قرمز تبدیل شود.

فرماندار زاهدان افزود: در وضعیت نارنجی هم بسیاری از محدودیت‌های کرونایی از جمله تعطیلی اصنافی که در گروه‌های ۳ و۴ قرار دارند و همچنین منع تردد شبانه از ساعت ۲۱ الی ۴ صبح همچنان ادامه دارد و در حوزه فرهنگی و اجتماعی نیز تعطیلی نماز‌های جماعت یومیه و جمعه همچنان پا بر جاست.

او در خصوص وضعیت حضور کارکنان دولت در شرایط نارنجی بیان داشت: در شرایط فعلی کارکنان ستادی دستگاه‌های اجرایی خدمات رسان با تشخیص بالاترین مقام مسئول دستگاه به صورت دو سوم و مابقی کارکنان ادارات به صورت ۵۰ درصد در محل کار بایستی حضور پیدا کنند.

نخعی بر پرهیز از دورهمی‌ها و رعایت موازین بهداشتی توسط شهروندان زاهدانی به منظور کاهش آمار مبتلایان به بیماری منحوس کرونا تأکید کرد.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.