معاون توسعه وبرنامه ریزی فرماندار چابهار گفت: تعداد ۶ واحد خبازی به دلیل رعایت نکردن مسائل صنفی، بهداشتی، گران فروشی، کم فروشی و بی کیفیتی نان تا اطلاع بعدی پلمب و به مدت ۲ ماه سهمیه آرد و سوخت آنان تعلیق و بیش از ۲۰ واحد خبازی دیگر نیز تعدیل سهمیه شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، علیرضا میر معاون توسعه وبرنامه ریزی فرماندار چابهار اظهارداشت: این اقدامات در راستای اجرای مصوبات ستاد کرونا و طی گشت های مشترک و بازدیدهای مستمر اعضای کارگروه آرد و نان چابهار از تعدادی صنف خبازی بازدید و طبق شاخص های مشخص و بر اساس تصمیمات کارگروه فوق و با حمایت و دستورات صادره از مراجع قضایی و تعزیرات حکومتی انجام شد.

او با اشاره به اینکه نسبت به تشویق خبازی‌هایی که تا حدودی تلاش بر رعایت تمامی مسائل و موارد فوق را داشتند نیز اقدام شده، خاطرنشان کرد: براساس تصمیمات کارگروه آرد و نان و ستاد کرونای شهرستان، مقرر شد تیم ویژه‌ای متشکل از نمایندگان فرمانداری- صمت،بهداشت و غله تشکیل شود و به صورت مستمر نظارت از نانوایی ها را انجام دهند.

مسوول نظارت بر بازار چابهار گفت: توصیه می‌شود چنانچه در بازدیدهای آتی تمامی اصناف در هر مجموعه‌ای که رعایت موارد فوق را نداشته و نتوانند انتظارت مردم را تامین کنند طبق قوانین و مقررات صنفی با قوت و قدرت برخورد قاطع صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار