سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس دانشگاه محقق:

۳۰ میلیارد ریال تسهیلات دانشجویی در دانشگاه محقق اردبیل پرداخت شد

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: از ابتدای ترم تحصیلی ۱۳۹۹ تا به امروز در حدود ۳۰ میلیارد ریال تسهیلات دانشجویی از محل صندوق رفاه وزارت علوم به دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی پرداخت شده است.

دکتر عزیز حبیبی، رئیس دانشگاه محقق اردبیلی در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل از پرداخت تسهیلات دانشجویی در بخش‌های مختلف به دانشجویان خبر داد و اظهار کرد: از ابتدای سالجاری تا به اکنون بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال تسهیلات و وام دانشجویی را به دانشکده‌های مختلف پرداخت کردیم.

او با اشاره به اهم مباحث وام‌های دانشجویی گفت: وام ازدواج، وام تحصیلی، وام ضروری، وام موارد خاص، وام ویژه دانشجویان دکتری از جمله تسهیلات مهم دانشگاهی است که دانشجویان تمامی رشته‌ها و دانشکده‌ها از این برخوردار می‌شوند.

به گفته رئیس دانشگاه محقق اردبیلی به دلیل شیوع ویروس کرونا از ابتدای امسال تمامی خدمات دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی به صورت الکترونیکی بوده است.

حبیبی شرایط بازپرداخت وام‌های دانشجویی به دانشگاه را خوب ارزیابی و عنوان کرد: بازپرداخت اقساط تسهیلات دانشجویی بعد از زمان فارغ‌التحصیلی دانشجویان خواهد بود.

او تصریح کرد: هم‌اکنون به صورت میانگین حدود ۴۲ هزار دانشجو در دانشگاه‌های آزاد اسلامی، پیام نور، غیرانتفاعی، محقق، فرهنگیان، علمی و کاربردی و فنی و حرفه‌ای در سطح استان مشغول به تحصیل هستند.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.