سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازگشایی کتابخانه‌ ها در خوسف

مسئول نهاد کتابخانه‌ های عمومی خوسف از بازگشایی کتابخانه‌ های عمومی در این شهرستان خبر داد.

علی دوست مسئول نهاد کتابخانه‌ های عمومی خوسف در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: با توجه به تغییر شهرستان خوسف به وضعیت زرد، طبق بخشنامه ی محدودیت‌ های کرونایی، کتابخانه‌ های عمومی این شهرستان باز است و خدمات حضوری به صورت یک شیفت (۵۰ درصد) ارائه می‌شود.

او افزود:ساعت فعالیت کتابخانه دکتر شکوهی دراین شهرستان، همه روزه از ساعت ۸ الی ۱۳ و ساعت فعالیت کتابخانه‌ های روستایی، روز‌های فرد از ساعت  ۸ الی ۱۳ است.


بیشتر بخوانید


علی دوست با اشاره به اینکه بازگشایی کتابخانه‌ ها با رعایت دستور العمل‌های بهداشتی انجام می شود، بیان کرد: استفاده از ماسک، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و اجرای دستور العمل‌های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا ضروری است.

مسئول نهاد کتابخانه‌ های عمومی خوسف عنوان کرد: همچنین ضد عفونی کردن فضای کتابخانه، ایجاد حائل‌ های محافظتی، استفاده از مواد ضدعفونی کننده، از جمله اقداماتی است که در خصوص پیشگیری از بیماری کرونا و محافظت اعضا و کتابداران انجام شده است.

او ادامه داد: شرط استفاده اعضا و مراجعان، از کتابخانه‌ ها برای مطالعه و یا امانت گرفتن کتاب رعایت توصیه‌ های بهداشتی در رابطه با پیشگیری از بیماری کرونا و فاصله‌گذاری اجتماعی است.

انتهای پیام/ ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.