سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمک خادمیاران رضوی به دانش آموزان نیازمند

خادمیاران نوجوان رضوی با تعامل و همیاری گروه جهادی شهدای بیت الله الحرام با برگزاری طرح یاری گران آموزش به کمک دانش آموزان نیازمند و بازمانده از تحصیل مناطق محروم شهر کرمان شتافتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،احمد نژادی، مسئول کانون خادمیاران نوجوان رضوی کرمان گفت:باتوجه به شیوع بیماری کرونا در استان و دسترسی نداشتن برخی از دانش آموزان مناطق حاشیه شهر به فضای مجازی و امکانات آموزشی این گروه جهادی دانش آموزان محروم این مناطق را شناسایی و زیر پوشش آموزشی طرح یاری گران آموزش در مکتب حاج قاسم سلیمانی قرار می دهند.

اوافزود: در اجرای این طرح از طریق مدارس اقدام به شناسایی این دانش آموزان کرده ایم و پس از آن با تهیه جزوات خود آموز درسی و بسته‌های لوازم و التحریر، برنامه‌ریزی‌های لازم برای تحت پوشش قرار دادن دانش آموزان این مناطق انجام می‌شود.

مسئول کانون خادمیاران نوجوان رضوی کرمان تصریح کرد: پس از ارسال جزوات به این دانش آموزان خادمیاران این گروه جهادی به صورت مستمر، وضعیت آموزشی دانش آموزان را رصد می‌کنند و در صورت نیاز آموزش‌های لازم را به صورت مجازی و یا به صورت حضوری و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی ارائه می‌دهند.

احمد نژادی گفت: در مرحله اول این طرح مقطع دبستان را به صورت خاص زیر پوشش خود قرار داده ایم.

او افزود: نداشتن توان مالی خرید گوشی تلفن هوشمند به وسیله بسیاری از خانواده ها‌ی ساکن مناطق حاشیه شهر و برگزاری کلاس‌های درس مدارس به صورت مجازی از عواملی بود که موجب نگرانی و بازماندن بسیاری از دانش آموزان این مناطق از تحصیل شده بود و در این شرایط خادمیاران رضوی در اقدامی جهادی به یاری دانش آموزان شتافتند.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.