سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۱۷ زندانی جرایم غیرعمد در قم به آغوش خانواده بازگشتند

مدیر نمایندگی ستاد دیه قم از آزادی ۱۱۷ زندانی جرایم مالی غیرعمد در قم به همت ستاد دیه استان و با کمک خیران خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ،رضا مرادی پور،مدیر نمایندگی ستاد دیه قم در گفت و گو با خبرنگاران گفت: از ابتدای امسال تا پایان آبان ماه، ۱۱۷ نفر که به دلیل جرایم مالی غیرعمد زندانی بودند، به همت این ستاد و با کمک خیران آزاد شدند.

او افزود: از میان این افراد ۹ نفر به دلیل دیه غیر عمد، ۱۲ نفر نفقه و ۹۶ نفر به دلایل مختلف مالی زندانی شده بودند.

مرادی اضافه کرد: بدهی کل زندانی‌های آزاد شده ۱۱ میلیارد ریال بود که ۴۳ درصد معادل چهار میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال از طریق تخفیف از شکات تامین شده است.

مدیر نمایندگی ستاد دیه قم ادامه داد: مانده بدهی نیز از طریق کمک بلاعوض، آورده خانواده مددجویان، تسهیلات ستاد دیه و پیگیری اعسار فراهم شده است.

مرادی پور عنوان کرد: در حال حاضر ۷۷ زندانی جرایم غیرعمد در این استان شامل چهار نفر به دلیل دیه غیرعمد و ۷۳ نفر محکوم مالی، در انتظار آزادی هستند، که این رقم، کمترین میزان آمار زندانیان جرایم غیر عمد در ۱۰ سال گذشته می‌باشد.

او گفت: ستاد دیه استان قم با شماره‌حساب‌های بانک ملی ۰۲۰۱۲۳۱۶۱۸۰۰۹، بانک ملت ۱۸۲۲۲۸۸۷۲۴ و بانک تجارت ۱۵۳۰۰۸۵۵۹۳، شماره کارت‌های ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۲۵۷۶۶۲۳ بانک تجارت و ۶۰۳۷۹۹۷۵۶۰۰۰۰۸۸۸ بانک ملی و شماره تماس ۳۷۷۲۲۶۶۶ آماده دریافت کمک‌های خداپسندانه مردم شریف قم برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد است.

انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.