سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری دوره تور لیدر محلی ۷۰ ساعته آنلاین در اروند

مدیر توسعه گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی سازمان منطقه آزاد اروند از برگزاری دوره تور لیدر محلی در منطقه آزاد اروند، خبرداد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،محسن قنبری مدیر توسعه گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: دوره تور لیدر محلی ۷۰ ساعته آنلاین، هر روز به مدت یک ساعت و نیم برای علاقه مندان در منطقه برگزار خواهد شد.

او در خصوص هزینه این دوره آموزشی اظهار داشت: این دوره نیمه رایگان خواهد بود که ۸۰ درصد هزینه ها را سازمان منطقه آزاد اروند و ۲۰ درصد باقی مانده را متقاضیان برعهده خواهند داشت.

قنبری خاطرنشان کرد: ثبت نام از علاقه مندان در اداره گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند انجام خواهد شد و پس از تکمیل ظرفیت دوره برقرار خواهد شد.

او تصریح کرد: دوره مذکور توسط موسسه سهند اعتماد تنها موسسه دارای مجوز میراث فرهنگی و گردشگری در منطقه اجرایی می شود .

مدیر توسعه گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی سازمان منطقه آزاد اروند سرفصل دروس این دوره را ۱۰ مورد عنوان کرد و افزود: دوره راهنمایان و بلدهای محلی در ۱۰سرفصل ۱- آشنایی با مفاهیم و اصطلاحات میراث فرهنگی و گردشگری ۲- آشنایی با قوانین و مقررات مربوط به حفظ میراث فرهنگی –طبیعی ۳- آشنایی با جغرافیای جهانگردی و اکوتوریسم استان۴ – آشنایی با جاذبه های تاریخی و میراث فرهنگی استان ۵- آشنایی با فنون راهنمای تور ۶- آشنایی با تاریخ و فرهنگ و اقوام استان ۷- آشنایی با اصطلاحات انگلیسی در زمینه میراث فرهنگی و گردشگری ۸- آشنایی با صنایع دستی استان ۹- بهداشت سفر و کمک های اولیه و – ۱۰آموزش عملی ( اجرای تور) در ۷۰ ساعت برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.