سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهدا بیش از صد گوشی و تبلت به دانش آموزان مهریزی

رئیس کمیته امداد شهرستان مهریز گفت: ۱۲۰دانش‌آموز نیازمند مهریزی صاحب تبلت و گوشی هوشمند شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، احمد ایزدی، رئیس کمیته امداد شهرستان مهریز گفت: از طریق کمک بلاعوض و وام قرض‌الحسنه به منظور کمک به تحصیل غیرحضوری دانش آموزان نیازمند مهریزی ۱۲۰ تبلت و گوشی هوشمند به همت کمیته امداد تأمین شد.

او افزود: دانش آموزان زیادی در این شهرستان وجود دارند که از وسایل آموزش غیرحضوری محروم بوده و برای ادامه تحصیل با مشکل روبرو هستند.

این مسئول ادامه داد: در سال جدید تحصیلی با کمک خیران و تلاش مراکز نیکوکاری این شهرستان ۲۰ عدد گوشی هوشمند و ۳۳ تبلت به کمک مراکز نیکوکاری، ۲۰ تبلت به همت حامیان نیکوکار ایتام و فرزندان محسنین و ۵۰ تبلت و گوشی هوشمند نیز در قالب وام قرض‌الحسنه تأمین و به دانش آموزان نیازمند اهدا شد.

احمدی اظهار داشت: علاوه بر تهیه وسایل آموزشی غیرحضوری با کمک خیران و منابع این نهاد برای دانش آموزان نیازمند، نسبت به پرداخت کمک‌هزینه تحصیلی و همچنین توزیع لوازم‌التحریر بین دانش آموزان تحت حمایت نیز اقدام شد تا آن‌ها هم بتوانند همانند دیگر دانش آموزان در محیط خانه و از طریق فضای مجازی از برنامه‌های آموزشی همچون شبکه شاد بهره‌مند شوند.

هم‌اکنون ۲۵۱ دانش‌آموز تحت حمایت، از خدمات فرهنگی و حمایتی کمیته امداد شهرستان مهریز بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/و

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.