مدیر کل کمیته امداد استان یزد، گفت: در مراسمی حبیب قانع عزآبادی به ‌عنوان رئیس جدید کمیته امداد منطقه یک یزد معرفی و منصوب شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمد شجاعان، مدیرکل کمیته امداد استان یزد، در مراسم معارفه رئیس کمیته امداد منطقه یک یزد بابیان اهمیت تغییر و تحولات سازمانی در خدمت‌رسانی به نیازمندان، گفت: تلاش این نهاد خدمت‌رسانی مطلوب و مؤثر به فقرا و نیازمندان و گره‌گشایی از مشکلات آنان است.

شجاعان افزود: کمیته امداد سعی دارد خدمت گذار خوبی برای فقرا باشد و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به آسان‌ترین روش خدمات مؤثری را بر اساس نیازسنجی انجام‌شده به آن‌ها ارائه کند.

او با اشاره به اهمیت لذت و رضایتمندی نیازمندان از نحوه دریافت خدمات، تصریح کرد: این نهاد افزایش رضایتمندی نیازمندان در ارائه خدمات را سرلوحه فعالیت‌های عملکردی خود قرار داده است.

شجاعان بابیان اهمیت محبت و خدمت کردن به خلق خدا از دیدگاه روایات و احادیث، ادامه داد: کمیته امداد و مددکاران این نهاد نقش مؤثری در پیشگیری از فروپاشی زندگی خانواده‌های نیازمند دارند، این نهاد درواقع تکیه‌گاه و پناهگاهی برای فقرا و نیازمندان است.

در این مراسم با تقدیر از زحمات بیژن فروغی فر رئیس سابق کمیته امداد منطقه یک یزد، حبیب قانع عزآبادی به ‌عنوان رئیس جدید این منطقه معرفی شد.

انتهای پیام/‌ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.