سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا:

دورهمی علت ۵۵ درصد موارد ابتلا به کرونا در سیستان و بلوچستان است

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا و مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: ۵۵ درصد موارد ابتلا به کرونا در این استان افرادی هستند که سابقه تماس با یک فرد مثبت را در جمع‌های خانوادگی داشته‌اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، عباسعلی ارجمندی سخنگوی ستاد مدیریت کرونا و مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان   اظهارداشت: کاهش در رابطه با مبتلایان و فوتی‌های ویروس کرونا در حوزه سه دانشگاه‌های علوم پزشکی زابل، زاهدان و ایرانشهر وجود دارد.

او افزود: وضعیت شهر‌های سیستان‌وبلوچستان در زمینه ابتلا به کرونا و محدودیت‌ها نسبت به گذشته تغییری نکرده و این شرایط در زاهدان و منطقه سیستان همچنان قرمز است.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا سیستان‌وبلوچستان بیان کرد: بسته بودن تالار‌های پذیرایی، آرامستان‌ها و منع تردد‌های درون شهری از ساعت ۲۱ تا چهار صبح و ورود نکردن خودرو‌ها به شهر‌های قرمز همچنان جزو محدودیت‌ها و الزامات بوده و باید از سوی تمامی مردم رعایت شود.

او تصریح کرد: انتظار از مردم این است که همچنان همه این موارد که از سوی ستاد مدیریت کرونا سیستان‌وبلوچستان مطرح شده را کاملا رعایت و به آن پایبند باشند.

ارجمندی خاطرنشان کرد: با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم هم بخش بازار، هم جان مردم آسیب نخواهد دید و مشکلات موجود بر سر راه همه صنوف در همه حوزه‌های مانند حمل و نقل عمومی، بخش‌های شهری و روستایی، کارکنان دولت، دانشجویان و دانش‌آموزان و مجموعه معلمان رفع خواهد شد.

او تاکید کرد: اگر تمامی مردم پروتکل‌های بهداشتی را به صورت صدرصد رعایت کنند با یاری خداوند آمار رو به کاهش رفته و ضعیت شهر‌های سیستان‌وبلوچستان بهتر و به ثبات خواهد رسید.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا سیستان‌وبلوچستان بیان کرد: اگر در میان مردم نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی عادی انگاری و سهل‌انگاری اتفاق بیافتد این یک مشکل سخت و جبران‌ناپذیر خواهد بود.

او تصریح کرد: ویروس کرونا تعارف‌بردار با کسی نیست و انتظار رعایت ملزومات بهداشتی از تمامی مردم نه فقط یک گروه یا شغل وجود دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.