سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ادامه محدودیت‌های کرونایی در سنقروکلیایی

فرماندار سنقرو کلیایی وضعیت شهرستان به لحاظ شیوع ویروس کرونا قرمز اعلام کرد و گفت : محدودیت‌ها همچنان در این شهرستان حاکم است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ غلامرضا مرتضوی فرماندار سنقرو کلیایی در خصوص آخرین وضعیت کرونا در شهرستان سنقرو کلیایی، گفت : سنقر به لحاظ شیوع ویروس کرونا در وضعیت قرمز است و اجرای محدودیت‌ها در این شهرستان از نوع یک است.

او گفت : مردم در اجرای بسیاری از برنامه‌ها که در راستای اجرای محدودیت‌هایی از سوی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا اعلام می‌شود همکاری خوبی دارند و این برنامه‌ها را به دستگاه‌های متولی، صنوف و سایر بخش‌ها ابلاغ شده است.

فرماندار سنقرو کلیایی همراهی مردم و اصناف در رعایت دستورالعمل های بهداشتی در بخش‌های مختلف را قابل تقدیر دانست و افزود: در سایه این محدودیت‌ها، ورودی مراکز درمانی نسبت به دو هفته قبل تقریبا به نصف رسیده و میزان مرگ و میر هم کاهش یافته است.

او افزود: الان وضعیت نسبتا خوب است، اما به این موضوع نباید قانع بود، چون اگر قانع باشیم و دستورالعمل ها را کنار بزاریم، شرایط قبل تکرار می‌شود.

مرتضوی ادامه داد: با توجه به اینکه عمده فعالیت مردم به خصوص در حوزه روستا‌ها کشاورزی است و الان مقداری کمتر شده احتمال دورهمی‌ها و شب‌نشینی بیشتر شده که انتظار داریم مراسمات عزا و عروسی، دورهمی‌های خانوادگی برگزار نشود که همچنان عامل اصلی شیوع کرونا محسوب می‌شود.

او در خصوص نظارت‌ها در بخش حمل و نقل عمومی، گفت: همچنان ورود خودرو‌ها با پلاک غیربومی به شهرستان ممنوع است و در بحث حمل و نقل درون شهری شهرداری و تاکسیرانی به صورت روزانه در راستای گندزدایی، تعداد مسافران و استفاده از ماسک، نظارت دارند .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.