سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره گیری از جدیدترین دستاورد‌های علمی در صنعت برق اهواز

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: بهره گیری از جدیدترین دستاورد‌های علمی در زمینه شبکه‌های توزیع برق از اهداف این شرکت است.

حسن کریمی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز در دیدار با مدیرکل سازمان صدا و سیمای خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به دستاورد‌های این شرکت طی سال‌های اخیر گفت: شاخص‌های سنجش عملکرد نشان می‌دهد وضعیت شبکه برق این کلانشهر روند رو به رشدی داشته است و در حوزه‌های مختلف از جمله کاهش تلفات و کاهش خاموشی دستاورد‌های بسیار خوبی داشته ایم.

او با بیان اینکه  امروز دغدغه برق رسانی در اهواز وجود ندارد، افزود: بهره گیری از جدیدترین دستاورد‌های علمی در زمینه شبکه‌های توزیع برق از اهداف و رویکرد‌های این شرکت است.

کریمی اظهار داشت: امروزه تاثیرگذاری رسانه‌ها در انعکاس اخبار و اطلاعات بر کسی پوشیده نیست و کسب آگاهی یکی از مهمترین اولویت‌های شهروندان است که در این زمینه صدا و سیمای خوزستان پوشش خبری بسیار خوبی داشته و یار و همراه ارزشمندی در انعکاس زحمات و تلاش‌های خدمتگزاران برق اهواز بوده است که جای تقدیر دارد.

رحیمی مدیرکل سازمان صدا و سیمای خوزستان نیز در این  دیدار تصریح کرد: رسانه ملی همیشه در تلاش بوده است پل ارتباطی میان مردم و مسئولان باشد و با انعکاس انتظارات شهروندان از دستگاه‌ها و همچنین انتشار دستاورد‌ها و خدمات سازمان‌ها به مردم به نقش خود عمل کند و این آمادگی همچون گذشته وجود دارد تا امکان ارتباط بیشتر برق اهواز با شهروندان به منظور افزایش رفاه آنها فراهم شود.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.