سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شناسایی ۵۳ بیمار جدید مبتلا به کرونا در خراسان جنوبی

با شناسایی ۵۳ بیمار جدید مبتلا به کرونا در شبانه روز گذشته در خراسان جنوبی آمار مبتلایان این بیماری به ۱۳ هزار و ۳۱۵ نفر رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، مهدی زاده معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: در ۲۴ ساعت گذشته از ۱۰۸ آزمایش انجام شده ۵۳ بیمار شامل ۱۶ بستری و ۳۷ بیمار سرپایی شناسایی شدند.

 او افزود: از این تعداد ۸ نفر از بیرجند، ۲ نفر از فردوس، ۷ نفر از قاین، ۸ نفر از طبس، ۳ نفر از درمیان، ۱ نفر از سربیشه و ۲۴ نفر از زیرکوه بوده اند و موردی در شهرستان‌ های خوسف، سرایان، بشرویه و نهبندان شناسایی نشد.

 مهدی زاده بیان کرد: هم اکنون ۲۳۱ بیمار حاد تنفسی شامل ۱۳۸ بیمار کرونا مثبت در بیمارستان‌ های خراسان جنوبی بستری هستند که ۴۲ بیمار در بخش مراقبت‌ های ویژه بستری اند و حال ۱۵ نفر از آن‌ها وخیم است.


بیشتر بخوانید


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۴۱ بیمار حاد تنفسی در بیمارستان‌ ها پذیرش شدند و در همین مدت ۵۸ بیمار شامل ۳۰ بیمار کرونا مثبت با حال عمومی خوب ترخیص شدند.

او عنوان کرد: همچنین با ثبت ۳ مورد فوت جدید ناشی از بیماری کرونا، تعداد قربانیان این بیماری در خراسان جنوبی به ۶۴۲ نفر رسید.

انتهای پیام/ ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.