سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دوگانه سوز کردن رایگان خودرو‌های عمومی

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان گفت:مالکان خودر‌وهای عمومی، تاکسی‌ و وانت بار‌ها به صورت رایگان می‌توانند خودروی خود را دوگانه سوز کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سید باقر نورالدینی،مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان گفت: دوگانه سوز کردن خودرو تقریبا مبلغ ۵میلیون تومان هزینه دارد که این اقدام برای مالکان خودر‌وهای عمومی، تاکسی‌ و وانت بار‌ها به صورت رایگان انجام می شود.

نورالدینی افزود: اجرای مصوبه شورای اقتصاد برای دوگانه سوز کردن خودرو‌های عمومی، تاکسی‌های عمومی ووانت بار‌ها از اردیبهشت ماه کلید خورده است و وزارت نفت و شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی طرح دوگانه سوز کردن خودرو‌ها را آغاز کرده اند.

او افزود: درسراسر کشور تقریبا یک میلیون و ۴۶۰ هزار خودرو باید به دوگانه سوز تبدیل شوند.

نورالدینی بیان کرد: راننده‌های تاکسی‌های عمومی و وانت بار‌ها که قصد دوگانه سوز کردن خودروی خود را دارند باید با مراجعه به سایت gcr.niopdc.ir برای ثبت نام طرح رایگان دوگانه سوز کردن خودرو‌های عمومی  اقدام کنند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان گفت: مالکان باید یکی از کارگاه‌های مجاز را انتخاب کنند که ما در استان کرمان ۹کارگاه مجاز داریم که ۶ کارگاه درکرمان، یک کارگاه درشهرستان بم، یک کارگاه درشهرستان زرند ویک کارگاه در شهرستان رفسنجان واقع است مالکان  با مراجعه به کارگا‌ها در نوبت قرار می‌گیرند وپیامک دعوت برای آن‌ها ارسال می‌شود و در تاریخ تعیین شده خودروی آن‌ها به دوگانه سوز تبدیل می‌شود.

او افزود: توزیع گاز مایع طرحی است که در جهت اجرای دولت الکترونیک وزارت نفت و شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی و در بستر کارت بانکی توزیع می‌شود.

نورالدینی بیان داشت: نفت سفید، نفت گاز و گاز مایع هم یکی از فرآورده‌هایی است که افراد ساکن مناطق فاقد گاز طبیعی می توانند با مراجعه  به سامانه درخواست فراورده‌های نفتی به عنوان یک متقاضی یا سرپرست خانوار ثبت نام کنند وکارت بانکی ۱۶رقمی شان را در آن سامانه ثبت و سهم خود را دریافت کنند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان گفت: صنایع و بقیه مشاغل دیگر که گاز مایع استفاده می‌کنند می‌توانند با شناسه‌های صنفی در سامانه ثبت نام کنند و پس از تایید دستگاه متولی مربوطه ، گاز مایع را با قیمت مصوب ۹۸۰۰ تومان در سراسر کشور دریافت کنند.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.