سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تمام جاده های شمال استان کرمان باز هستند

معاون راهداری شمال استان کرمان گفت: با توجه به بارندگی‌ها در سطح استان کرمان، هم اکنون تمامی جاده‌های شمال استان باز و تردد در آن‌ها جریان دارد.

احسان عراقی زاده، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، با اشاره به هشدار هواشناسی در خصوص بارندگی‌های شدید و جاری شدن سیل در استان کرمان گفت: تمام نیرو‌های راهداری در حالت آماده باش هستند. 

او افزود: بارش‌ها امروز در مرکز استان نیز ادامه دارد؛ اما تمامی جاده‌های شمال استان باز و تردد در آن‌ها در جریان است.

عراقی زاده تصریح کرد:در محور کفنوئیه شاهد بارش برف بودیم که از ساعت سه صبح نیرو‌های راهداری در حال نمک پاشی و تیغ زنی جاده بودند که هم اکنون این محور نیز باز و تردد در آن جریان دارد.

او تصریح کرد: در محور چترود، ماهان، شهداد، انار، رفسنجان، شهربابک، سیرجان، کوهبنان شاهد بارندگی هستیم و همه محور‌ها باز هستند.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شمال استان کرمان توصیه کرد: رانندگان از نزدیکی به مسیل‌ها، نقاط عبور آب و  مسیر رودخانه‌ها خودداری کنند.

او با اشاره به اینکه افراد از از مسافرت‌های غیرضروری اجتناب کنند، بیان داشت: مردم در صورت سفر حتما لباس گرم و خوراک کافی همراه خود داشته باشند. 

عراقی زاده تصریح کرد: با توجه به شدت بارش‌ها در روزهای اخیر، آبگرفتگی معابر، طغیان رودخانه‌ها و سیلابی شدن مسیل‌ها دور از انتظار نیست.

انتهای پیام/ م 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.