سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خرسندی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

کاهش فعالیت‌های دانشجویی، به صلاح کشور نیست

معاون دانشجویی دانشگاه امیرکبیر گفت: کاهش فعالیت‌های دانشجویی به صلاح کشور نیست، حضور پررنگ تشکل‌های دانشجویی قطعا به بهبود وضعیت کشور کمک خواهد کرد.

سیاوش خرسندی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: روز دانشجو به پاس گرامیداشت خاطره ۳ دانشجوی فنی دانشگاه تهران که در ۱۶ آذر ۱۳۳۲ برای ابراز اعتراض و مخالفت‌های خود با دخالت‌های آمریکا در ایران مقابله کرده اند و به شهادت رسیدند، حائز اهمیت است.

او با بیان اینکه این دانشجویان استبداد ستیزی خود را در مقابل دشمنان نشان داده اند، افزود: در طول دوره‌ای که مبارزه با رژیم شاهنشاهی تا انقلاب اسلامی ادامه داشت، دانشجویان به خصوص دانشجویان پرتکنیک، نقش بارزی در این زمینه داشته اند.

خرسندی ادامه داد: امروزه هم تشکل‌های دانشجویی با رویکرد‌ها و گرایش‌های مختلف در چارچوب نظام جهوری اسلامی در دانشگاه امیرکبیر حضور دارند و فعالیت‌های پررنگی را از خود به نمایش می‌گذارند.

معاون فرهنگی و دانشجویی امیرکبیر ادامه داد: دانشگاه امیرکبیر وظیفه خود می‌داند که با بستر سازی مناسب از دانشجویان حمایت کند تا به اینصورت فعالیت‌های دانشجویی در پرنشاط‌ترین شکل خود جریان داشته باشند، چرا که دانشجو و دانشگاه نبض تپنده کشور است و بی تفاوتی دانشجو و کاهش فعالیت های دانشجویی قطعا به صلاح کشور نیست؛ حضور پررنگ تشکل های دانشجویی در جامعه و نقد آنها به بهبود وضعیت کشور کمک خواهد کرد. 

خرسندی با بیان اینکه دانشگاه یک سیستم دانشجو محور است، تاکید کرد: دانشجویان آینده سازان کشور هستند و باید به آنان بها داده شود تا  باعث پیشرفت همه جانبه در کشور شوند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.