سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در پی هشدار های هواشناسی؛

مدیریت بحران نهبندان در حالت آماده باش قرار گرفت

فرماندار نهبندان از آماده باش ۴۸ ساعته ادارات عضو مدیریت بحران این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، بیکی فرماندار نهبندان گفت: با توجه به هشدار‌ها و اخطاریه‌ های سازمان هواشناسی  مبنی بر و ورود سامانه بارشی از اوایل یکشنبه، شهرستان نهبندان را نیز تحت تاثیر قرار خواهد داد.

او افزود:  مدیران دستگاه های عضو مدیریت بحران در مرکز شهرستان حضور داشته و از رفتن به مرخصی و ماموریت خارج از شهرستان اجتناب کنند.

بیکی بیان کرد: در ایجاد و توسعه زیر ساخت ها، یکی از ابعاد مهم کار توجه به حوزه مدیریت بحران است و لازم است دستگاه‌ های اجرایی هر ساله در این خصوص اقدام کنند.

فرماندار نهبندان عنوان کرد: همه دستگاه‌ های اجرایی شهرستان باید قبل از ایجاد بحران، اقدامات پیشگیرانه برای تقویت و آمادگی نیرو‌ها در دستور کار قرار دهند و تجهیزات و امکانات خود را آماده داشته باشند.


بیشتر بخوانید


او با اشاره به هشدار‌ های هواشناسی تصریح کرد: باید این اخطاریه‌ ها را جدی گرفت و به درستی به مردم اطلاع رسانی کنیم تا با مشارکت مردم از وارد شدن خسارت بیشتر، جلوگیری شود.

بیکی عنوان کرد: مدیریت شهری باید با محوریت شهرداری‌ ها و با همکاری سایر دستگاه‌ های اجرایی شهرستان انجام شود.

فرماندار نهبندان گفت: در مواقع بارندگی، گشت زنی و اقدام به موقع انجام شود تا نقاطی که آبگرفتگی اتفاق افتاده در اسرع وقت بازگشایی شود.

انتهای پیام/ ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.