سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خدمت‌رسانی ۱۰۰ مردم‌یار سلامت به بیماران کرونایی

مسئول بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی گفت: ۱۰۰ مردم‌یار سلامت در حال حاضر در بیمارستان‌های امام رضا (ع) و شریعتی مشغول ارائه خدمت به بیماران کرونایی هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، ذاکریان مسئول بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی گفت: مردم‌یاران سلامت به‌صورت داوطلبانه دوره آموزشی مراقبت از بیماران کرونایی را می‌گذرانند تا در شرایط عود بیماری به کمک پرسنل و تیم درمان بیایند.

او با بیان اینکه در حال حاضر نزدیک به ۲۵۰ نفر اعلام آمادگی کردند تا در شرایط سخت کرونایی همراه با تیم درمان برای بهبود حال همشهریان خود تلاش کنند، افزود: از این تعداد ۱۰۰ نفر در شیفت‌های بیمارستان‌های امام رضا (ع) و شریعتی مشغول ارائه خدمت هستند و ۵۰ نفر دیگر هم آموزش‌های لازم را کسب کردند تا در مراکز درمانی موردنیاز به‌کارگیری شوند.

مسئول بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی ادامه داد: بسته به درخواست بیمارستان‌ها نیرو‌های داوطلب به بیمارستان‌های مورد نظر اعزام می‌شوند و به یاری بیماران و تیم درمان می‌شتابند.

ذاکریان با اشاره به اینکه طرح مسجد، سنگر سلامت نیز در محلات مختلف با همکاری مراکز بهداشت و پایگاه بسیج و رابطان سلامت در حال اجرا است، بیان کرد: بیماریابی در محلات آغاز شده و با تماس با بیمار و یا خانواده وی، خدمات مختلف مشاوره پزشکی، مراقبت‌های بهداشتی و بسته‌های معیشتی برای آن‌ها در نظر گرفته می‌شود.

انتهای پیام//ف. غ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.