سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی انتظامی استان ایلام مطرح کرد؛

شرکت در مناقصه یکی از سازمان‌های دولتی با ارائه گواهی تعیین صلاحیت جعلی

سرهنگ کیانی گفت: درجریان برگزاری مناقصه یکی از سازمان‌های دولتی، یکی از شرکت‌های خدماتی در سطح استان ایلام با ارائه مدارک جعلی و غیر واقعی برنده مناقصه به ارزش ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال شد.

سرهنگ مهدی کیانی سرپرست پلیس امنیت اقتصادی انتظامی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت: در پی اخبار و اطلاعات واصله و اقدامات فنی و پلیسی، مبنی بر احتمال تقلب و تبانی در برگزاری مناقصه یکی از سازمان‌های دولتی در استان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کاراگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

او افزود: با هماهنگی مرجع قضایی و پس از بررسی‌های پلیسی، مشخص شد که در جریان برگزاری مناقصه، یکی از شرکت‌های خدماتی در سطح استان مبادرت به ارائه مدارک جعلی و غیر واقعی (گواهی تعیین صلاحیت جعلی) به منظور شرکت درمناقصه نموده است.

سرهنگ کیانی با بیان اینکه با تلاش ماموران انتظامی، متهم دستگیر و در بازجوئی‌های اولیه به تقلب و تبانی در برگزاری مناقصه وجعل گواهی تعیین صلاحیت به منظور شرکت درمناقصه اعتراف کرد، ادامه داد:ارزش ریالی مناقصه ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی انتظامی استان ایلام با بیان اینکه از انعقاد قرارداد با این شرکت متخلف ممانعت شده است، عنوان کرد: کمیسیون مناقصه این سازمان دولتی مکلف به معرفی شرکت واجد شرایط به عنوان برنده مناقصه و ابطال مناقصه جعلی شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم با تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد، بیان کرد:شهروندان در صورت مشاهده موارد مشابه، موضوع را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.