سرهنگ کیانی از کشف بیش از ۲۰۰ قلم داروی قاچاق در شهر ایلام خبر داد.

سرهنگ مهدی کیانی سرپرست پلیس امنیت اقتصادی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و با رصد اخبار و اطلاعات واصله یک واحد عرضه دارو‌های قاچاق را در سطح شهر ایلام شناسایی کردند.

او افزود: در یک عملیات پلیسی نتیجه تعداد ۲۰۲ قلم انواع قرص و آمپول خارجی و همچنین یک کیلو ۳۰۰ گرم پودر کراتین خارجی و قاچاق کشف و یک متهم در این راستا دستگیر شد.

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی استان ایلام با بیان اینکه رسالت اصلی پلیس امنیت اقتصادی، برخورد قاطع و جدی با جرائم مختلف از جمله اخلال گران نظام اقتصادی، قاچاقچیان کالا و ارز در کشور است، اظهار کرد: برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش این محموله قاچاق ۱۵۰ میلیون ریال برآورد شده است.

او با اشاره به اینکه خط قرمز پلیس امنیت اقتصادی، امنیت و سلامت اقتصاد جامعه است، عنوان کرد: عزم و اراده پلیس برای برخورد با قاچاقچیان و اخلالگران نظم اقتصادی بیش از هر زمان دیگری جدی‌تر بوده و از شهروندان می‌خواهیم در صورت مشاهده هرگونه فعالیت افراد در زمینه قاچاق کالا و ارز، موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.