سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

میشل بارنیه: همچنان به دنبال راهی برای توافق تجاری با انگلیس هستیم

مذاکره‌کننده ارشد اتحادیه اروپا اعلام کرد این اتحادیه همچنان به دنبال پیدا کردن راهی برای اجرای قرارداد تجاری با انگلیس است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، میشل بارنیه در حالی که عازم بروکسل بود به خبرنگاران گفت اتحادیه اروپا  به دنبال راهی برای انعقاد قرار‌داد تجاری با انگلیس است.

مذاکره کننده ارشد اتحادیه اروپا روز شنبه اعلام کرد: همچنان به دنبال راهی برای انجام قرار داد تجاری با انگلیس هستیم، اما تعهدی برای حل بن بستی که اکنون بر سر این موضوع به آن رسیده ایم، نداریم.

بارنیه اظهار کرد: ما آرامیم مانند همیشه و اگر هنوز راهی برای توافق باشد ما آن را بررسی می‌کنیم.

پیشتر اتحادیه اروپا برای انگلیس روشن کرده بود اگر مذاکرات به نتیجه نرسد جلوگیری از اختلالات گسترده تجاری در ژانویه غیرممکن می‌شود.

انگلیس در آخرین تلاش برای گفتگو در مورد اتحادیه اروپا به منظور دستیابی به سازش، پیشنهادی را جهت بررسی توافق اصلی خروج، از جمله سهمیه شیلات، در پنج یا ۱۰ سال ارائه کرده است.

اگر هیچ توافق تجاری صورت نگیرد، روابط اقتصادی اتحادیه اروپا و انگلیس تحت مقررات سازمان تجارت جهانی از سال ۲۰۲۱ قرار می‌گیرد، این توافق شامل تعرفه‌های گمرکی مرسوم و چک‌های مرزی کامل برای کالا‌هایی است که از طریق کانال مانش وارد می‌شوند.

انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.