سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشخص شدن نحوه کار کادر اداری مدارس در کرمان

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: از امروز (شنبه) حضور کادر اداری مدرسه در محل کار برای نظارت بر فرآیند آموزش‌های غیر حضوری در مناطق زرد و نارنجی ضروری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مهران باهری رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش استان کرمان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا آموزش در مدارس سراسر  استان کرمان به صورت  غیر حضوری از طریق آموزش مجازی و توزیع بسته‌های آموزشی یادگیری محور پیگیری می‌شود.

او با بیان اینکه وضعیت جدید شهرستان‌های استان کرمان در سه دسته زرد، نارنجی و قرمز از ۱۵ آذر ۹۹ اعلام  شده و بر این اساس شهرستان‌های شهربابک، راور و نرماشیر در وضعیت قرمز قرار دارند، تصریح کرد: حضور کادر اداری مدارس این شهرستان‌ها در مدرسه الزامی نیست، اما باید کادر اداری مدرسه وضعیت آموزش غیر حضوری دانش آموزان را به صورت تلفنی و مجازی پیگیری کنند.  

باهری با اعلام اینکه شهرستان‌های انار، بافت، بردسیر، بم، جیرفت، رفسنجان، ریگان، زرند، سیرجان، کرمان و کوهبنان در وضعیت هشدار نارنجی قرار دارند، افزود: حضور حداقل ۵۰ درصد کادر اداری مدارس  این شهرستان‌ها در مدرسه به منظور پیگیری روند آموزش غیر حضوری دانش آموزان ضروری است.

او تصریح کرد: شهرستان‌های ارزوئیه، رابر، رودبار جنوب، عنبرآباد، فاریاب، فهرج، قلعه‌گنج، کهنوج و منوجان در وضعیت زرد هشدار قرار دارند و کادر اداری مدارس در این شهرستان‌ها باید در مدرسه حضور داشته باشند.

باهری با بیان اینکه حضور شخص رئیس و معاونان آموزش و پرورش نواحی، مناطق و شهرستان‌ها در تمام روز‌ها و ساعات اداری در محل کار ضروری است، افزود: کارکنان ادارات آموزش و پرورش در شهرستان‌های دارای وضعیت قرمز حضور حداکثر یک سوم کارکنان، در شهرستان‌های دارای وضعیت نارنجی حضور  ۵۰ درصد کارکنان و شهرستان‌های دارای وضعیت زرد حضور دو سوم کارکنان الزامی است.

او گفت: تعیین وضعیت‌های سه گانه زرد، نارنجی و قرمز بر اساس ضوابط مصوب ستاد ملی مدیریت کرونا و به صورت هفتگی از سوی وزارت بهداشت اعلام می‌شود.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.