سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجلیل از مدال آوران لیگ علمی "پایا" در استان قزوین

در مراسمی از دانش آموزان بسیجی راه‌یافته به لیگ علمی پیشگامان ایران اسلامی(پایا) در سطح کشوری در استان قزوین تجلیل شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، در مراسمی از دانش آموزان دختر و پسر که در مسابقات لیگ علمی پیشگامان ایران اسلامی (پایا) در سطح کشوری حائز رتبه های برتر شده بودند با اهداء لوح و مدال تجلیل شد.

در این مسابقات پوریا پیروی از مدرسه شهید بابائی با اعضای تیم خود، سید صالح حسینیان، رامتین قاسم پور، امیررضا رئوفی و اهورا ستوده در پایه‌ی هفتم و دروس علوم پایه مدال نقره‌ی این دوره از مسابقات را از آن خود کردند.

آراد طاهرخانی از مدرسه استعداد‌های درخشان با اعضای تیم خود امیرآرشیا ثقفی، امیر محمد ایراف، امیرعلی کلاته، محمدصدرا حسینی در پایه‌ی دهم رشته‌ی علم تجربی مدال برنز را از آن خود کردند.

در این برنامه از آجورلو معلم آموزشگاه دارالتوحید روستای گل زمینی شهرستان آوج که در۳۳ سال سابقه خود بصورت دو شیفت در مدرسه حضور پیدا کرده که ۲۹سال را در شیفت دوم رایگان تدریس نموده تقدیر به عمل آمد.

در این مراسم سردار شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین، اصغری مدیرکل آموزش و پرورش، محمد حسینی معاون آموزش متوسطه، حسینی معاون آموزش ابتدایی، سرهنگ‌ سرباز رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی، سرهنگ بغدادی رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان قزوین حضور داشتند.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.