سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاسیس کانون شکوفایی خلاقیت پارک علم و فناوری در دشت آزادگان

فرماندار دشت آزادگان از تاسیس کانون شکوفایی خلاقیت پارک علم و فن آوری در این شهرستان در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

حمید سیلاوی فرماندار دشت آزادگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: زمینه سازی جهت بروز خلاقیت و ارتقای نوآوری با استفاده از ظرفیت‌ها و امکانات موجود در دانشگاه‌ها و موسسات پژوهشی و آموزشی امری مهم تلقی می‌شود.

او افزود: به منظور تحقق اهداف مواد ۳۹، ۴۵، ۴۶ و ۴۸ قانون برنامه چهارم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران، کانون شکوفایی خلاقیت پارک علم و فناوری در آینده‌ای نزدیک در دشت آزادگان تاسیس خواهد شد.

سیلاوی هدف از تاسیس این کانون در شهرستان را زمینه سازی بروز خلاقیت و ارتقای نوآوری در بین دانش آموزان، دانشجویان و همه افراد صاحب دیده در شهرستان عنوان و بیان کرد: محل تاسیس این کانون در دانشگاه پیام نور سوسنگرد است، ولی این به این معنا نیست که این کانون خاص این دانشگاه است و یا فقط دانشجویان حق استفاده از امتیازات آن را دارند.

فرماندار دشت آزادگان اظهار داشت: با عنایت به ظرفیت‌ها و امکانات علمی و سازمانی موجود در آموزش و پرورش، پژوهش سرای دانش آموزی، مرکز آموزش فنی و حرفه ای، دانشگاه صنعتی شهدای هویزه و دانشگاه آزاد و همه محققان، امید است با حمایت این مراکز علمی بتوانیم گام مهمی را در توسعه علم و فناوری در شهرستان برداریم.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.