سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تولد ۱۰ نوزاد مبتلا به کرونا در نیشابور

رئیس دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۱۰ نوزاد مبتلا به کرونا در نیشابور متولد شده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، دکتر محسن عظیمی‌نژاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: از ابتدای همه‌گیری ویروس کرونا تاکنون ۱۰ نوزاد مبتلا به کرونا از مادر کرونایی متولد شده که متأسفانه دو تن از آن‌ها فوت شده‌اند.

او افزود: با رعایت مردم و ایجاد محدودیت‌ها سیر صعودی مبتلایان به کرونا متوقف شده است، اما این به آن مفهوم نیست که بعد از پایان محدودیت مردم شیوه نامه های بهداشتی را رعایت نکنند، زیرا با عدم رعایت موارد بهداشتی دوباره همان مشکلات گریبان‌گیرشان می‌شود.
 

بیشتر بخوانید


رئیس دانشگاه علوم پزشکی نیشابور با بیان اینکه تعداد مبتلایان بستری در بیمارستان ۲۲ بهمن از ۲۴۰ نفر به ۲۰۰ نفر کاهش یافته است، ادامه داد: با رعایت اصول بهداشتی، قطعا شاهد روند نزولی مبتلایان خواهیم بود.

عظیمی نژاد در خصوص فراخوان دعوت به همکاری کارشناسان پرستاری در بیمارستان ۲۲ بهمن نیشابور، بیان کرد: ما در نیشابور به عنوان زیرساخت‌های کلان مدت کسری زیادی داریم، اما اگر نیرو‌هایی که فراخوان داده ایم برای همکاری بیایند و همچنین ساختمان معاونت بهداشت مرمت و تغییر کاربری داده شود، زیرساخت مطلوبی برای وضعیت کنونی کرونا داریم، البته امیدواریم که در زمستان بحران نداشته باشیم.
منبع: فارس

انتهای پیام//ف.ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.