سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار بروجن:

عملیاتی شدن ساخت سد‌های شهرستان بروجن ضروری است

فرماندار بروجن با اشاره به اینکه مطالعات طرح‌های سد شهدای چشمه علی، آقبلاغ و امام قیس انجام شده است، خواستار تأمین اعتبار جهت عملیاتی شدن هر چه سریع‌تر این طرح‌ها شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مسعود ملکی فرماندار بروجن در نشست بررسی و رفع مسائل و مشکلات حوزه منابع آب شهرستان که با حضور مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای استان برگزار شد حفظ و تامین آب مصرفی مردم، کشاورزان، صنعتگران و... را با توجه به تغییرات اقلیم آب و هوایی و کم‌آبی شهرستان از مهمترین دغدغه‌های مردم و مسئولان عنوان کرد.

او گفت: رفع این دغدغه با برنامه ریزی صحیح علمی و کارشناسی، همکاری و مشارکت همه ادارات و همکاری مردم در راستای صرفه جویی و استفاده بهینه از منابع آب موجود در شهرستان است.


بیشتر بخوانید


ملکی با اشاره به اینکه مطالعات طرح‌های سد شهدای چشمه علی، آقبلاغ و امام قیس انجام شده است، خواستار تأمین اعتبار جهت عملیاتی شدن هر چه سریع‌تر این طرح‌ها شد.

او با اشاره به خشکسالی‌های اخیر و با توجه به ظرفیت‌های شهرستان اضافه کرد: احداث و توسعه مجتمع‌های گلخانه ای، اصلاح الگوی کشت و افزایش بهره وری آب باید در اولویت برنامه‌ها قرار گیرد و خواستار مساعدت جهت تخصیص آب به کشاورزان به منظور احداث مجتمع‌های گلخانه‌ای شد.

ملکی افزود: با توجه به شروع فصل بارندگی، اداره امور آب نسبت به اجرای عملیات لایروبی و پاکسازی کانال‌ها و مسیل‌های این شهرستان به منظور پیشگیری از وقوع سیلاب و آبگرفتگی‌های احتمالی اقدام نماید.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.