فرماندار بروجن گفت: دستگاه‌های نظارتی باید روند عرضه و توزیع کالا و خدمات را با جدیت بیشتری دنبال کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مسعود ملکی فرماندار بروجن در نشست کمیته تنظیم بازار با تاکید بر اینکه دستگاه‌های نظارتی باید روند عرضه و توزیع کالا و خدمات را با جدیت بیشتری دنبال کنند اظهار داشت: نظارت و کنترل مستمر موجب ایجاد تعادل در بازار شده و به دنبال آن نیز رضایتمندی مردم ایجاد می‌شود.

او افزود: ظرف یک ماه گذشته تا کنون، بر اساس پیگیری‌های به عمل آمده و در راستای تنظیم بازار شهرستان مقدار ۴۷ تن برنج یارانه‌ای هندی، ۲۲ تن روغن جامد، نیمه جامد و مایع و ۲۰ تن مرغ منجمد با قیمت مصوب دولتی توزیع گردیده است.


بیشتر بخوانید


ملکی با بیان اینکه به منظور تأمین نهاده‌های دام و طیور با همه ظرفیت‌های موجود پیگیر رفع مشکلات مرغداران و دامداران هستیم اضافه کرد: با هماهنگی‌های به عمل آمده و بر اساس ابلاغ اخیر مصوبه ستاد تنظیم بازار کشور، اقدام لازم در خصوص قیمت خرده فروشی شیر به عمل آید.

او همچنین خواستار رصد و پایش مستمر کیفیت شیر تولیدی دامداری‌ها توسط شبکه دامپزشکی شد.

ملکی با اشاره به نقش مهم اتاق اصناف و نظارت بر مجموعه اتحادیه‌های صنفی این شهرستان گفت: برای رفاه بیشتر شهروندان باید نظارت اتاق اصناف بر عملکرد و فعالیت واحد‌های صنفی مستمر و تقویت شود.

او با تاکید بر اینکه دستگاه‌های نظارتی باید روند عرضه و توزیع کالا وخدمات را با جدیت بیشتری دنبال کنند، افزود: نظارت وکنترل مستمر موجب ایجاد تعادل در بازار شده و به دنبال آن نیز رضایتمندی مردم ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار