سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جانشین انتظامی استان ایلام عنوان کرد;

فرهنگ سازی درست بهترین راه مبارزه با جنگ نرم دشمن

سرهنگ عزیز زاده با بیان اینکه جنگ نرم یکی از بزرگ‌ترین تهدیداتی است که جامعه ما را تهدید می‌کند، گفت: بهترین راه مبارزه با جنگ نرم دشمن ، فرهنگ سازی درست است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ شهاب عزیز زاده جانشین انتظامی استان ایلام گفت: در جامعه کنونی ما جنگ نرم یکی از بزرگ‌ترین تهدیداتی می‌باشد که به صورت آرام و عمیق در فرهنگ ما رسوخ و فرهنگ ما را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

او با بیان اینکه فضای مجازی و اینترنت به مثابه شمشیر دو لبه است که اگر به صوت هدفمند از آن استفاده نشود ضرر‌های غیرقابل جبران به جای می‌گذارد، افزود: دشمن با اشاعه و ترویج فرهنگ غربی در اینترنت و فضای مجازی، خانه و خانواده را نشانه رفته و ما باید با استفاده هدفمند و صحیح از این فضا ، نگذاریم تا دشمن به اهداف شوم و پلید خود برسد.

عزیز زاده با بیان توصیه‌ها و نکات راهبردی در خصوص پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و اشاره به اینکه خط مقدم نبرد در جنگ نرم، خانواده‌ها هستند، بیان کرد: نهادینه شدن آموزه‌های دینی در خانواده‌ها و به تبع آن در اجتماع ، می‌تواند نقشه‌های شوم غرب در این عرصه هجوم را خنثی کند.

او هدف دشمن در فضای مجازی را فروپاشی بنیان خانواده دانست و اظهار کرد: زیرساخت واقعی جامعه اسلامی ، خانواده ها هستند و دشمن در فضای مجازی فروپاشی بنیان خانواده را هدف قرار داده است و باید ساز و کار‌ها در جهت حفظ و صیانت از این سنگر عظیم به کار گرفته شود که با تفکر توحیدی می‌توانیم خود و جامعه را از هم گسیختگی نجات دهیم.

جانشین انتظامی استان ایلام ، جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمن را مقوله‌ای دانست که نیروی انتظامی در سال‌های اخیر سرمایه گذاری بسیاری روی آن داشته و بخش مهمی از توان خود را برای مقابله با این هجمه عظیم فرهنگی صرف می‌کند.

انتهای پیام/ ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.