سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیش بینی ایجاد یک هزار و ۲۰۰ پایگاه محله محور قرارگاه جهادی سلامت در چهارمحال و بختیاری

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: پیش بینی می‌شود یک هزار و ۲۰۰ پایگاه محله محور قرارگاه جهادی در شهر‌ها و روستا‌های استان ایجاد شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست قرارگاه جهادی سلامت و محله‌محور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: در راستای اجرای هرچه بهتر طرح قرارگاه جهادی شهید سردار حاج قاسم سلیمانی و مهار ویروس کرونا، فرمانداران شهرستان‌های ۱۰ گانه، امکانات و تجهیزات لازم را در اختیار پایگاه‌های این طرح قرار دهند.

او افزود: این طرح محکم‌ترین دژ مقابله با شیوع ویروس کرونا است، برای تجهیز امکانات و ظرفیت‌ها در اجرای هرچه بهتر این طرح باید تلاش کرد.

عباسی با اشاره به پیش‌بینی یک هزار و ۲۰۰ پایگاه محله محور قرارگاه جهادی در شهر‌ها و روستا‌های استان اضافه کرد: تاکنون ایجاد ۴۳۰ پایگاه تدوین و به مرحله اجرا رسیده است و امید است با فعال شدن تمامی پایگاه‌ها در مهار و کنترل این ویروس در میان‌مدت و بلندمدت شاهد تاثیرات قابل توجه آن باشیم.


بیشتر بخوانید


او با تاکید بر همکاری و مشارکت در اجرای هر چه بهتر طرح قرارگاه شهید حاج قاسم سلیمانی ادامه داد: در همین راستا فرمانداران در شهرستان‌ها موظفند تا مکان، مهمانسرا، خودرو، نیرو و تجهیزات دولتی که در اختیار دارند را، به این طرح اختصاص دهند.

عباسی با بیان اینکه این طرح در میان‌مدت و بلندمدت تاثیر خود را به خوبی نشان می‌دهد گفت: نباید به این طرح به عنوان یک طرح کوتاه‌مدت نگاه شود بلکه تا زمان مهار قطعی ویروس باید در حالت آماده‌باش قرار داشته باشیم و طرح‌های موجود ادامه یابد.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.